TANK SLAPPER NEDİR? (DEPO TOKATLAMA)






GENELLİKLE BÜYÜK CC MOTSİKLETLERDE  VE GÖRÜLEN ÜRKÜCÜTÜCÜ BİR OLAYDIR .SERT YAY AYARLI SPOR MOTORLARDA DAHA SIK KARŞILAŞILIR.BOZUK YOLLARDA YÜKSEK HIZA ÇIKILMASI DURUMUNDA DİREKSİYON HAKİMİYETİ BİRDEN KAYBOLUR GİDON BİR SAĞA BİR SOLA DOĞRU HIZLA DEPOYA ÇARPMAYA BAŞLAR.  



EĞER MOTOSİKLETİNİZDE BÖYLE BİR DURUMLA KARŞILAŞIRSANIZ YAPMANIZ GEREKENLER


*ÖNCELİKLE BELİRTEYİM MOTOSİKLETİNİZ 500 CC VEYA DAHA YÜKSEK CC'LERDE BİR MOTOSİKLETSE KESİNLİKLE GİDON AMORTİSÖRÜNÜ MOTOSİKLETİNİZİ ALDIĞINIZ ZAMAN TAKTIRIN ŞAKASI YOK ÇÜNKÜ.

*MOTOSİKLETİNİZ TANK SLAPPER'E GİRDİĞİ ANDA GİDONU BIRAKIN,

*BACAKLARINIZLA DEPOYU SIKICA KAVRAYIN VE DİK ŞEKİLDE OTURUN, 

*HAFİFÇE ARKA FRENLE HIZINIZI KESMEYE ÇALIŞIN,

*MOTOSİKLETİN KENDİNİ TOPLAMASINA İZİN VERİN .

BÖYLE BİR OLAYIN KİMSENİN BAŞINA GELMESİNİ İSTEMEM ÇOK DİKKATLİ OLUN YÜKSEK HIZLARA ÇIKARKEN AKLINIZA BÖYLE BİR ŞEYİN OLABİLECEĞİ GELSİN DAHA DİKKATLİ OLURSUNUZ GİDON AMORTİSÖRÜ EMİN OLUN BU OLAYI ENGELLEYECEKTİR.

İYİ SÜRÜŞLER .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ARABA AĞIR BAKIMI NEDİR ?

LPG'NİN ARABAYA ZARARLARI NELERDİR ?